Een wel zeer slecht begin. - Reisverslag uit Giesbeek, Nederland van Wim Wagenaar - WaarBenJij.nu Een wel zeer slecht begin. - Reisverslag uit Giesbeek, Nederland van Wim Wagenaar - WaarBenJij.nu

Een wel zeer slecht begin.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

28 April 2011 | Nederland, Giesbeek

Giesbeek, 28 april 2011.

Het zou een reis met de scooter worden, maar die strandde in de Hoge Venen in België door grote malheur aan het motortje(zuiger kapot).De volgende dag via de ANWB met de scooter gerepatrieerd en het kostte 2 dagen om de scooter weer startklaar te krijgen. Toen bleven er nog 4 dagen over om op tijd bij de boot in Genua te komen om naar Palermo op Sicilië te varen. Mede gezien de slechte toestand van mijn rug(een hernia L3-4)besloot ik met wenend hart de reis te stoppen en met Mieke het vliegtuig te nemen naar Trapani op Sicilië en lopend met de Ferry naar Tunis te gaan en daar de ronde van Tunesië met een huurauto te gaan doen.
Wim Wagenaar.

• 28 April 2011 - 14:05

Cleo:

Snif!
    Vind het wel leuk om een keer een verstandig besluit van je te horen! :)
    Maar laat het vervoer deze reis niet verpesten!
    Enjoy!

• 28 April 2011 - 16:01

Hans Van Dam:

Het spijt me dit te lezen jullie hadden je er zo op verheugd en zo lang alles voorbereid .
    Als het twee dagen moest duren de scooter weer aan de draai te krijgen dan zal er wel meer kapot zijn gegaan als alleen het zuigertje.
    Meestal is dat ook het geval en gaat er eerst iets anders stuk een klep of de nokkenas aandrijving.

Jullie vacantie is in ieder geval niet over , en misschien is het zelfs wel beter zo.
    Eigenlijk zou je voor zo`n reis in topconditie moeten zijn en zeker zonder rugpijn.

Wim en Mieke vergeet die People S even voor de komende tijd en maak er een fijne rondreis van in je comfortabele huurauto.

Ik blijf wel kijken op deze site wellicht hebben jullie straks nog zin iets te schrijven over jullie vacantie.

Groeten en good luck gewenst ;

Hans van Dam

• 28 April 2011 - 16:40

GJC:

Wim, ik kreeg de hint van Hans van Dam.

Erg vervelend dat dit gebeurt. Hopelijk kun je later alsnog de rit maken.

Groet,

GJC
    Kymco Tourclub Nederland

• 28 April 2011 - 16:54

Jos:

Hallo lieve mensen,

Ik ben het helemaal eens met de vorige reacties. Het is jammer en anders gepland maar.... het zal wel zo moeten zijn!
    Heel veel plezier, een mooie vakantie en bovenal weinig pijn!
    Liefs,
    Jos

• 28 April 2011 - 17:57

Simplyred:

Ontzettend jammer Wim! Maar er is ook een "zonnige" zijde, want stel dat dit was gebeurt ergens midden in de woestijn.... dan had je veel meer moeite gehad om de ANWB terplekke te krijgen...
    Het is niet anders Wim. Maar je zet tóch door en dat is tekenend. Veel succes, en veel plezier en een behouden thuiskomst gewenst!

Simplyred
    Kymco Tourclub Nederland

• 28 April 2011 - 18:41

Siem:

Wim, jammer dat je scooter je in de steek heeft gelaten, ik hoop dat je later nog weer eens een andere tocht gaat rijden. Voor nu wens ik jou en Mieke een fijne probleemloze vakantie toe.

Hartelijke groeten van Siem.

• 28 April 2011 - 19:29

Trijn:

Hoorde het bericht van Cleo. Wat jammer na zoveel voorbereidingen. Sneu voor je! Voor de rug is het natuurlijk beter om iets comfortabeler te reizen. Hoop dat de rest van de reis nu zonder problemen verloopt. Veel plezier.

• 29 April 2011 - 10:59

BEINA:

Jammer dat de zo lang voorbereide reis niet op de geplande manier gemaakt kan worden. Hopelijk kunnen jullie toch genieten en de reis verder zonder mankementen voortzetten.

• 29 April 2011 - 11:53

Koningszoon:

Ontzettend vervelend om te lezen dat je bent gestrand Wim!

Desalniettemin zie ik uit naar je verhalen en belevenissen en wens je nog steeds een fantatische vakantie toe!

Maar dan zonder pecht! :-)

• 30 April 2011 - 09:02

Rob:

jammer dat de reis niet verder kan met de people, maar met de auto.
    maar een zeer wijs besluit ivm de hernia.
    Heel veel sterkte met de rug en alsnog heel veel plezier met de autotrip hopelijk toch nog een reisverslag maar dan per auto ipv met de people.

Have fun in iedergeval...

Groeten Rob.

• 02 Mei 2011 - 11:22

HANNAH KRIJNEN:

LIEVE WIM EN MIEKE, VEEL GELUK OP JULLIE REIS OOK ZONDER DE SCOOTER, HANNAH

• 02 Mei 2011 - 19:00

Bert En Tiny:

Hoi Wim,

Wat jammer dat je reis al in het begin van het geplande traject is gestrand. Gelukkig geven jullie de reis toch nog een leuke wending. Misschien is het voor je gezondheid zelfs wel beter zo. Heel veel plezier met de alternatieve invulling van de reis en een behouden thuiskomst voor jou en Mieke.

• 03 Mei 2011 - 19:24

Arie Van Loon:

erg jammer Wim ,zoals je weet heb ik van je vorig avontuur zeer genoten
    en ben er nog steeds jaloers op
    ik hoop dat je toch ook van deze reis weer kan genieten en ons via de pen
    ook mag laten mee genieten
    groetjes arie van loon
    nog steeds kymco ps

• 04 Mei 2011 - 13:39

Gerrit Kouwenhoven:

Pech...
    Maar gelukkig niet totaal afgebrand in de Hoge Venen.
    En kennelijk nog op tijd voor een alternatief.